Hoe leads kwalificeren?

Waarom leads kwalificeren? Leads juist en snel kwalificeren is een erg belangrijk onderdeel van je sales proces.  Hoe beter de lead gekwalificeerd, hoe sneller je wellicht de deal kan closen.  Om dit systematisch aan te pakken én door te voeren is het goed om hierin binnen je organisatie overeenstemming te krijgen en om één en […]

Lees meer

Moderne leadgeneratie….levensnoodzakelijk voor elk bedrijf

Nieuwe klanten zijn de levensader van elk bedrijf.En nieuwe klanten maken begint met een voldoende en continue aanvoer van nieuwe leads. Een moderne leadgeneratie strategie is dus van levensbelang.En ook op dit vlak zijn er de laatste jaren vele, snelle wijzigingen, waar u als organisatie rekening mee moet houden om blijvend succesvol te zijn.Aanvoer van […]

Lees meer

Een sales proces….dat hebben wij niet nodig

When empowered by methodology and technology, the sales process is the foundation that helps us execute the sales strategy that sets us apartEen team gedragen en dynamisch sales proces is hét basisfundament van je commerciële organisatie. Het helpt je om beter te worden én helpt ook bij het voorkomen van een hoop problemen ( weinig […]

Lees meer
1 2 3 15
>